Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:29:03+01:00
Ania i Bogdan ważą razem 70 kg. Gdyby Ania przytyła 4 kg, a Bogdan 3 kg schudł , to oboje ważyliby tyle samo . Ile waży Ania a ile Bogdan ?



A+B=70kg
A+4=B-3
B=A+7

A+A+7=70
2A=63
A=31,5
B=31,5+7
B=38,5

Ania wazy 31,5 kg , a Bogdan 38,5 kg
1 2 1
2010-01-25T17:29:45+01:00
X - waga Ani
y - waga Bogdana

x+y=70
x+4=y-3

x+y=70
x-y=-7
2x=63
x=31,5

31,5+y=70
y=70-31,5
y=38,5

odp: Ania waży 31,5 kg a Bogdan 38,5 kg.








2010-01-25T17:34:12+01:00
X-waga ani
y-waga bogdana

x+y=70
x+4=y-3

x=70-y
x-y=-3-4

x=70-y
70-y-y=-7

x=70-y
-2y=-7-70

x=70-y
-2y=-77|:(-2)

x=70-y
y=38,5

x=70-38,5
y=38,5

x=31,5
y=38,5

Odp. Ania waży 31,5 kg a bogdan 38,5 :):)

1 4 1