Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:30:06+01:00
-zero wulgaryzmów
-treści edukacyjne
-godziny nadawania przed 22 xD
-miły, wyraźnie mówiący prezenter(ka)
-poszerzanie horyzontów emocjonalnych małego widza
2 3 2
2010-01-25T18:38:08+01:00
1. jeżeli już tworzycie bajki to skonsultujcie się z dziećmi co chcą oglądać!
2. bajki powinny być ciekawe i nie za trudne dla maluchów
3 powinny zawierać tematy, które nauczą czegoś młodych telewidzów
4. powinna być tworzona duża liczba odcinków, gdyż oglądanie powtórek nie jest ciekawe
5. Ciekawe programy powinny być emitowane o porach, w których wiekszość dzieci jest w domu!
2 4 2