Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:29:24+01:00
Kanał La Manche – kanał morski oddzielający Wielką Brytanię od kontynentalnej części Europy. Po stronie kontynentalnej położona jest Francja. Poprzez Cieśninę Kaletańską łączy Morze Północne z otwartymi wodami Oceanu Atlantyckiego.

daj ocenkę:DPlosee!:D
2010-01-25T17:31:06+01:00
Kanał la manche łączący takie porty morskie jak Rotterdam czy Hamburg z Oceanem Atlantyckim. kanał morski oddzielający Wielką Brytanię od kontynentalnej części Europy.