Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:30:14+01:00
Ich habe
du hast
er/sie/es hat
wir haben
ihr habt
sie haben

To było mieć

ich bin
du binst
er/sie/es ist
wir sind
ihr seid
sie sind
2010-01-25T17:32:03+01:00
Ich habe
du hast
er/sie/es hat
liczba mnoga
wir haben
ihr habt
sie/Sie haben

ich bin
du bist
er/sie/es ist
liczba mnoga
wir sind
ihr seid
sie/Sie sind
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:35:03+01:00
Mieć:
liczba pojedyncza:
ja - ich habe
ty - du hast
on/ona/ono - er/sie/es hat
liczba mnoga:
my - wir haben
wy - ihr habt
oraz forma grzecznościowa (pan, pani, państwo) - sie/Sie haben

Być:
liczba pojedyncza:
ja - ich bin
ty - du bist
on/ona/ono - er/sie/es ist
liczba mnoga:
my - wir sind
wy - ihr seid
oraz forma grzecznościowa (pan, pani, państwo) - sie/Sie sind

Mam nadzieję że pomogłam :)