Odpowiedzi

2010-01-27T15:55:25+01:00
A) 3*4:2= 6
2,4*5:2 = 6
a= 6
b) 9*5:2 = 22,5
7*b =45
45:7 =6 i 3/7
b= 6 i 3/7
c) 5*3:2 = 7,5
c= 7,5
30 4 30
2010-01-27T18:14:39+01:00
A)3cm*4cm/2=6cm²
5cm*a/2=6cm²
a=2 2/5cm
b)9cm*5cm/2=22,5cm²
7cm*b/2=22,5cm²
b=6 3/7cm
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:43:03+01:00
A)
P=(a*h)/2
P=(4*3)/2
P=6(j²)

6=(5*a)/2 /*2
6*2=5*a /:5
a=12/5
a=2,4

b)
P=(9*5)/2
P=45/2
P=22,5(j²)

22,5=(7*b)/2 /*2
22,5*2=7*b /:7
45/7=b
b=6 3/7

c)
P=(5*3)/2
P=7,5(j²)

7,5=(c*2)/2
c=7,5
112 4 112