Odpowiedzi

2010-01-25T17:33:41+01:00
6 cm (tyle ma mieć bok kwadratu)
P=36cm(kwadratowe)
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:35:10+01:00
24cm÷4=6cm
P=6cm×6cm=36cm²
Odp.: Pole tego kwadratu ma 36 cm².
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:45:03+01:00
Obwód =24cm

a= 24cm/4 = 6cm

Pole= a² = 6cm * 6cm = 36cm²

Odp: Pole tego kwadratu wynosi 36cm²
dobra odpowiedz
hyiuhhffgreewekfmgtjuoijkjkk6tkhktkhk4k507906khkykh,t,h
zła odpowiedz