Podkreśl przysłówki, które pasują do charakterystyki ekscentrycznego nauczyciela.


Do szkoły przychodził ubrany ekstrawagancko/entuzjastycznie.
Lekcje prowadził niekonwencjonalnie/stereotypowo.
Na wypowiedzi uczniów reagował spontanicznie/apatycznie.
Działał inspirująco/deprymująco.

2

Odpowiedzi

2010-01-25T17:41:52+01:00
Do szkoły przychodził ubrany ekstrawagancko.
Lekcje prowadził niekonwencjonalnie.
Na wypowiedzi uczniów reagował spontanicznie.
Działał inspirująco.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T21:20:02+01:00
Do szkoły przychodził ubrany ekstrawagancko.

Lekcje prowadził niekonwencjonalnie.

Na wypowiedzi uczniów reagował apatycznie.

Działał deprymująco.
31 4 31