Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:33:51+01:00
Czteroetylek ołowiu dodaje się do paliw w celu zwiększenia liczby oktanowej (LO). Powoduje to w konsekwencji zwiększenie odporności paliwa na spalanie stukowe oraz możliwość wzrostu stopnia sprężania, dzięki czemu może wzrosnąć sprawność ogólna silnika i zmniejszenie zużycia paliwa.
1 5 1
  • Skel
  • Początkujący
2010-01-25T17:33:54+01:00
Ze względu na szkodliwość związków ołowiu, które sa emitowane ze .... ale właściwie nie wiadomo dlaczego jedne paliwa mają być lepsze od ... która najpierw dodaje biododatki do paliw, a potem zamierza sprawdzać, cyz aby nie szkodzą.