Odpowiedzi

2010-01-25T17:34:32+01:00
Myć zęby
robić zdjęcie
włożyć pidżamę
zjeść obiad
wysłać email
popchnąć piłkę
iść do łóżka
1 5 1
2010-01-25T17:34:58+01:00
1. umyj zęby
2. zrób zdjęcie
3. załóż pidżamę
4. mieć obiad
5. wysłać e-mail
6. rzucić piłkę
7. być gotowym do łóżka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:42:27+01:00
1. myć zęby
2. robić zdjęcie
3. ubierać piżame
4. jeśc obiad
5. wysłać e-mail
6. rzucić piłke
7. być gotowym do spania/ łóżka
1 5 1