Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:50:09+01:00
Czasownik -śpię, maluję, tworzę, niszczę, skaczę, myślę, piszę, cieszę się, kręcę, tupię

rzeczownik -kot, pies, dom, ogród, komputer, lakier, piórnik, muszla, kubek, biurko

przymiotnik -czerwony, niebieski, żółty, zielony, jasny, ciemny, uśmiechnięty, wesoły, zabawny, czarujący

przysłówek -szybko, daleko, wolno, często, rzadko, wesoło, miło, przyjemnie, smutno, poważnie

spójnik - a, i, oraz, tudzież, albo, bądź, czy, lub, ani, ni

przyimek -z, do, na, bez, za, pod, u, w

partykuła -razy, ani, tylko, niech, niechaj, oby, bodaj, tak

wykrzyknik -ach, och, hej, hop, halo, e, oj, aj

zaimek rzeczowy -ja, ty, my

zaimek przymiotny -mój, twój, nasz

zaimek liczebny -ile, tyle, kilka
56 4 56
2010-01-25T17:51:03+01:00
Czasowniki;
biega,tańczy,skacze,śpiewa,klaska,uśmiecha się, je, pije,pali,bierze

rzeczowniki;
koc,łozko, mama, taka, kasia, ksiązka, zeszyt, piórnik, klawitura, myszka

przymiotniki;
ładny, brzydki,pachnący, smierdzący, elegancki, śmieszny, żólty,kolorowy, posrebzany, piękna

przysłówki;
cicho, głośno, miło, fajnie, w lesie, w szkole, z domu, wczoraj, miesiąc temu, jutro

spojniki;
i, oraz, z, ponieważ,bo,dlatego,ale, że

przyimki-w,na przy, za pod, nad, obok, u

partykuły;
czy, tylko , niech , by, nie, chyba, pewnie,oczywiście

wyrzykniki;
ej, hola,hej, och, ach, aj, brzdęk, brum brum

zaimki rzeczownie- my wy ,to

zaimki przymiotne-moj twoj swoj

zaimki przysłowne- tu tam wtedy

zaimki liczebne-kilka wiele niewiele
22 3 22