Do każdej z podanych wypowiedzi dopisz zdanie logicznie z nią związane. Użyj w stronie biernej czasowników podanych w nawiasach.

a) Wcale nie chciałem tam jechaĆ . ( zmusiĆ )
b) Początkowo myślałam że nie masz racji. ( przekonaĆ)
c)Przedstawiłem dyrekcji swój pomysł (przyjąĆ)
d) Wczoraj dostałem list na który długo czekałam(wysłaĆ)
e) Przedstawienie bardzo się podobało ( nagrodziĆ)

2

Odpowiedzi

2009-10-03T10:27:35+02:00
Http://zadane.pl/zadanie/32310
To samo zadanie ;)

1. Zostałem zmuszony aby tam pojechać.
2. Zostałam przekonana do twojego pomysłu.
3. Mój pomysł pomysł został przyjęty przez dyrekcję.
4. Wczoraj został wysłany do mnie list, na który od dawna czekałem.
5. Przedstawienie zostało nagrodzone gromkimi brawami.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-03T10:36:59+02:00
A) byłem zmuszony tam jechać.
b)przekonałem się,że masz rację.
c)dyrektor przyjął mój pomysł.
d) wczoraj dostałem odpowiedz na wysłany list.
e)przedstawienie zostało nagrodzone oklaskami.
7 3 7