Odpowiedzi

2010-01-25T17:41:06+01:00
Tak reklama jest duża przyciąga wzrok ludzi dlatego że jest duża świecąca i szeroka ; )
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:42:08+01:00
Reklama, jest po to zazwyczaj by zachęcić ludzi do prodkutu który się w danym momencie reklamuje. reklama przekonuje ludzi do tego by ten produkt kupili i w jak najwiekszej ilosci. mowi ze jest doskonaly, tani, pewny, niezawodny; krotko mowiac musi przekonac widza do kupna
24 4 24
2010-01-25T17:43:24+01:00
Reklama ma na celu zachęcenie ludzi do kupna danej rzeczy. Przeważnie jest wesoła i kolorowa . Stara się zwrócić na siebie uwagę i zachęcić do skorzystania z produktu, który reklamuje.
37 4 37