Odpowiedzi

2010-01-25T17:40:38+01:00
Z powodu zróżnicowanego ciśnienia i zapotrzebowania ich na tlen ;]
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:50:24+01:00
Roślinność w górach rośnie piętrowo, ponieważ związane jest to ze zmianą klimatu. Wraz ze wzrostem wysokości nad poziom morza zmieniają się tzn. pogarszają się w znaczeniu ekologicznym niektóre elementy klimatu takie jak : temperatura, roczna suma opadów atmosferycznych i długość okresu wegetacyjnego. Powoduje to zastępowanie jednych formacji roślinnych przez inne.
1 5 1