Zapisywanie i odczytywanie wyrażeń Algebraicznych

Przyjmując, że n jest liczbą naturalną napisz wyrażenia:
1. Trzy kolejne liczby naturalne, w których n jest liczbą największą .............................
2. Trzy kolejne liczby naturalne, w których n jest liczbą najmniejszą ...............................
3. Liczbę parzystą ..............................
4. Trzy kolejne liczby parzyste ......................
5. Liczbę nieparzystą ............................
6.Trzy kolejne liczby nieparzyste, w których 2n+1 jest liczbą środkową ...........................

PROSZĘ POMÓŻCIE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:42:37+01:00
1.
n-2, n-1,n

2.
n, n+1, n+2

3.
2

4.
2,4,6

5.
1

6.
2n-1, 2n+1, 2n+3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:59:28+01:00
1.......n-2, n-1,n
2.......n, n+1, n+2
3........2
4.......2,4,6
5.......3
6.......2n-1, 2n+1, 2n+3