Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:43:45+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/88092-89-streszczenie_opowiesc_wigilijna
http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/j%C4%99zyk_polski/streszczenia_i_plany_wydarze%C5%84/17547-karol_dickens_opowie%C5%9B%C4%87_wigilijna_streszczenie_utworu.html
2010-01-25T17:45:31+01:00
Ebenezer Scrooge to właścicel kantoru ma duzo kasy! miał wspólnika jakuba marleya ale zmarl 7 lat temu ! marle nawiedzil ebenezera i powiedzial mu ze przyjda 3 dychy duch wigilijne przyszkolsci, przeszlosci in terazniejszosci ! duchy go nauczyly by obchodzis swaieta bozego narodzenia i wszystko dobrze sie skonczyło !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




mam mnadzieje ze troch pomoglam