Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:44:01+01:00
Żyrafa tym głównie żyje,
Że w górę wyciąga szyję.
A ja zazdroszczę żyrafie,
Ja nie potrafię.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:44:13+01:00
Zwierze, co to znaczy?
Chyba ktoś tu coś majaczy.
Znaczy to wszystko żyjące,
ręce i nogi mające,
a także nie tylko.
To było tylko omyłką.
Zwierze-to ty!!!
4 3 4
2010-01-25T17:45:12+01:00
"Kaczka"
Była sobie kaczka,
grzeczna, żółta jak dziwaczka.
Lecz na imię miała
Kraczka.
Krakała jak wrona
wszystkie ploty zwierzęce.
Od jej plotek
już opadały ręce.
Niby smutna,
Ale to tylko złudzenia,
bo ona zawsze była nudna,
aż do zmęczenia.
5 3 5