Odpowiedzi

2010-01-25T17:46:38+01:00
Co do insuliny to wysiłek, jest ona głównym źródłem energii
a glukagonu to nie wiem :{
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:47:29+01:00
Insulina: produkowana jest w trzustce. Najważniejszym bodźcem jest poposiłkowe zwiększenie glukozy we krwi.

Wydzielanie glukagonu zwiększa się w stanie głodu, co powoduje zachowanie prawidłowego stężenia glukozy we krwi.
18 3 18
Najwarzniejszym bodzicem jest poposiłkowe zwiększenie glukozy we krwi poniewarz po obiedzie czujemy się zmęczeni jerzeli pomogłem prosze o lajki
2010-01-25T17:57:02+01:00
Bodźcem do wydzielania insuliny jest wzrost poziomu glukozy. A bodźcem do wydzielania glukagonu jest spadek poziomu glukozy.
28 4 28