Pomożecie mi!?
Nie przeczytałam "Krzyżaków" no i mam problem. Moja pani zadała zadanie..
"Opisz wydarzenie, które najbardziej podziałało na twoje uczucia, i dlaczego..?"

Żal nie umiem tego zrobić ale proszę zróbcie mi to..:*
Daje 20 punktów...

2

Odpowiedzi

2010-01-25T17:51:06+01:00
Najbardziej na moje uczucia wpłynęło wydażenie w którym Danuśka zarzuciła na głowę Zbyszkowi białą chustę. Ta scena wydaje mi się być najbardziej odpowiednią ponieważ Danuśka takim gestem pokazała wszytkim zebranym , że chce Zbyszka za męża i jednocześnie uratowała go od śmierci.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:51:39+01:00
Tylko bez 'żal'...! Nienawidzę tego stwierdzenia errrrrr

Wydarzenie, które najbardziej podziałało na moje uczucia to śmierć Danuśki. Nie spodziewałam się takiego obrotu akcji. Po długim i wyczekiwanym odnalezieniu i odwiezieniu pod Spychów dziewczynki, ona umiera. Nie zdążyła zobaczyć swojego ojca... Nie zdążyła zrobić tylu rzeczy. Gdy została żoną Zbyszka, była z nim tylko jeden dzień, resztę spędziła w niewoli. Czytając ten fragment płakałam. Wspołczuję Zbyszkowi, chociaż jest on postacią fikcyjną.
2 3 2