Odpowiedzi

2010-01-25T17:53:40+01:00
M. styczeń luty marzec
D. stycznia lutego marca
C. styczniu lutemu marcu
B. styczeń luty marzec
N. styczniem lutym marcem
Msc. styczniu lutym marcu
W. styczniu luty marcu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:53:44+01:00
Mianownik (kto?co?) styczeń, luty, marzec
Dopełniacz (kogo?czego?) stycznia, lutego, marca
Celownik (komu?czemu?) styczniowi, lutemu, marcowi
Biernik (kogo?co?) styczeń, luty, marzec
Narzędnik (z kim? z czym?) styczniem, lutym, marcem
Miejscownik (o kim?o czym?) styczniu, lutym, marcu
Wołacz (o!) styczniu, luty, marcu
2010-01-25T18:54:47+01:00
M.styczeń, luty, marzec
D.Stycznia,lutego,marca
C.styczniowi, lutemu, marcowi
B.styczeń,luty,marzec
N.styczniem, lutym,marcem
Msc.styczniu,lutym,marcu
W.styczeń!, luty!,marzec!