Odpowiedzi

2010-01-25T17:54:42+01:00
No to przykładowo złość - osoba wyrzucającą komputer przez okno, ale nie zapomnij wsciekłej miny narysować
albo strach - kogoś przy ścianie, a za nim mężczyzne celującego mu w tył głowy
Mam nadzieje że pomogłam

Przede wszystkim liczy się sytuacja i mimika, reszte musi odgadnac odbiorca
2010-01-25T17:54:45+01:00
` jezeli chcesz narysooOwać np. miłość to nie rysuuj czasem pary całującej się czy serduszek itd. , bo to takie tandetne jestt . xd
Moożesz na kartce różoooOwą , albo czerwoOną kredką poprostuu zrobić kreski
" pomazać ją" ... poniewaz gdy jest się zakochanym to serce szybciej bije , puuls .... itd . < 3
` i tym to mozesz odzwierciedlić . !
OstatnooO nasz pan od plastyki cos takigo nam pokazywał i naprawdę fajjnie to wyglądałoo ... :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:41:15+01:00
Emocje? To zależy w jaki sposób chcesz je narysować. Narysowanie emocji na twarzy jakiejś osoby nie jest najtrudniejsze- trzeba narysować odpowiedniej wielkości oczy i odpowiednio ustawione brwi. Usta też wiele znaczą: ściągnięte, rozchylone, szeroko otwarte- każde symbolizują inne odczucia.
Jeśli chcesz pokazać emocje rysując jakiś przedmiot, zastanów się, z czym dane odczucie Ci się kojarzy, a potem po prostu to narysuj.
Najlepszy sposób na dobre, szczere narysowanie emocji, to wywołanie ich, a potem rysowanie, gdy nadal je odczuwasz.

Mam nadzieję, że pomogłam.