Mam dla was kilka prostych zadani ale nie dla mnie.Wystarczy po myslniku napisac( a,b,c,d) :)
1.Liczbę √50 można zapisac:
A.25√2 B.5√2 C.2√25 D.2√5
2.Iloczyn 7⁴•7³ jest rowny:
A.49⁷ B.7¹² C. 7⁷ D.7
3. Po uproszczeniu wyrażenia 4(2a+6b)-5(2a-3b) otrzymamy:
A.18a+9b B.2a+19b C. -2a+ 39b D.-2a+9b

3

Odpowiedzi

2010-01-25T17:54:08+01:00
1,B
2,Dodaj te potęi i Ci wyjdzie, 3+nie widze jaka jest tam potęga..
3,D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:56:40+01:00
2010-01-25T17:56:54+01:00
Zad.1 B
zad.2 7^7 (^ oznacza potęgę)
zad.3 C