Odpowiedzi

2010-01-25T17:53:30+01:00
Możesz komuś ufac, polegac na nim i masz pewnośc że cię nie zawiedzie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:01:02+01:00
Polegać jak na zawiszy


Ten zwrot oznacza iż możemy zawsze na kimś polegać. Iż mamy do kogoś zaufanie, oraz że ta osoba pomoże nam zawsze bez względu na to o co ją prosimy, czyli w każdej możliwej sytuacji.Osoba na której możemy polegać jest nam wierna zawsze bez względu jak postrzegają nas inni lecz niestety w dzisiejszych czasach trudno o znalezienie kogoś takiego.

1 5 1