Czekam do 20 . ! ;)
proszę o szybkie i dobre rozwiązanie.
daaje naj , pierwszej osobie , która zrobi najwięcej zadań. ; )

zad. 1. a) gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120 km/h , to pokonywałby :
w ciągu 1 godziny ..............metrów
w ciagu 1 minuty ...............metrów
w ciągu 1 sekundy ............ metrów

zatem : 120 km/h = ............... m/h = ..................
m/min = ................. m/s = ................

b) Gdyby sprinter mógł lecieć z prędkością 10 m/s , to pokonywałby :
w ciągu 1 godziny: ..................metrów
w ciągu 1 minuty .......................metrów
w ciągu 1 sekuny .............. kilometrów

zad.2. Powóz porusza się z prędkością 10 km/h/
Oblicz i wpisz przebyte odległości :
w ciągu 1 godiny . -->
w ciągu 3 godzin -->
w ciągu pół godziny . --->
w ciągu 2,5 godziny . --->
w ciągu kwadransu . --->


z góry dzięki . ;)
Daajee naaj. ;***
< 333.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:02:08+01:00
Zad. 1. a) gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120 km/h , to pokonywałby :
w ciągu 1 godziny 120 000 metrów
w ciagu 1 minuty 2000 metrów
w ciągu 1 sekundy 33, (3)metrów

zatem : 120 km/h = 120 000 m/h = 2000
m/min = 33,(3) m/s

b) Gdyby sprinter mógł lecieć z prędkością 10 m/s , to pokonywałby :
w ciągu 1 godziny: 36000 metrów
w ciągu 1 minuty 600 metrów
w ciągu 1 sekundy 0,010 kilometrów

zad.2. Powóz porusza się z prędkością 10 km/h/
Oblicz i wpisz przebyte odległości :
w ciągu 1 godiny . --> 10 km (10 x 1)
w ciągu 3 godzin --> 30 km (10 x 3)
w ciągu pół godziny . ---> 5 km (10 x 1/2)
w ciągu 2,5 godziny . ---> 25 km (10 x 2,5)
w ciągu kwadransu . ---> 2,5 km (10 x 1/4)

PS.: Wrazie czego mogę wytłumaczyc ;] Pzdr
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:03:09+01:00
Zad.1
a)w ciągu 1h - 120000m
w ciągu 1min. - 2000m
w ciągu 1s. - ok 33,3m (33,3333333...m)
zatem : 120km/h=120000m/h=2000m/min=ok.=33,3m/s
b)w ciągu 1h - 36000m
w ciągu 1min - 600m
w ciągu 1s - 0,01km

zad.2
1h - 10km
3h - 30km
0,5h - 5km
2,5h - 25km
15min - 2,5km