POMÓŻCIE BŁAGAM.!
Rower dziecinny ma koło o polu 9 razy mniejszym niż rower kolarski. Ile razy więcej musi się obrócić koło roweru dziecinnego od koła roweru kolarskiego na tej samej drodze? KLASA III GIM.
Ostatni temat lekcji :stosunek pól figur podobnych

Ważne!!! Na jutro.!

Z góry dziękuję ;*

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:57:15+01:00
Zajrzyj tu jest rozwiazanie
http://www.zadania.info/d827/4495503
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:59:21+01:00
9=πR do kwadratu/πr do kwadratu=R do kwadratu/r do kwadratu ---> R=3r
2πR/2πr=R/r=3
Odp.3 razy więcej.