Odpowiedzi

2010-01-25T18:03:02+01:00
Herzlich lade ich alle ein interessiert auf chucznego des Silvesters der stattfinden wird des Tages 26 des Februar 2010 Jahr in dem Bankettsaal in Warschau.
(imie zapraszajacego)



To wymysliłem przykładowo, niektóre miejsce odbycia się tego lub godzina itp. możesz oczywiście zmienić, pozdrawiam ;)


1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:03:09+01:00
Herzlich lade ich dich ein auf der Silvester . !
, der zu Hause bei mir stattfinden wird. das Spiel beginnt über 18 30. Ich habe die Hoffnung ungefähr du wirst erscheinen.; -)
(imie)

Serdecznie zapraszam Cię na Sylwester , który odbędzie się u mnie w domu .Zabawa rozpoczyna się o 18 30 . Mam nadzieje ze się pojawisz . ;-)
(imie).

Pozdrawiam . ;-)
5 3 5