Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:04:54+01:00
X- liczba bażantów
y - liczba królików

x+y=35
2x+4y=94

x=35-y
2(35-y)+4y=94

x=35-y
70-2y+4y=94

x=35-y
2y=24

x=35-y
y=12

x=35-12
y=12

x=23
y=12

Odp. Bażantów było 23, a królików 12.
1 2 1
2010-01-25T18:07:37+01:00
X - liczba bażantów
y - liczba królików

{x+y=35|*(-2)
{2x+4y=94

{-2x-2y=-70
+{2x+4y=94
---------------
2y=24|:2
y=12
{x+y=35
{y=12

{x+12=35
{y=12

{x=23
{y=12
to są układy równań :)
2010-01-25T18:09:42+01:00