Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:08:30+01:00
A) Br(V)
Br₂O₅ Tlenek bromu(V)
b) S(VI)
SO₃ Tlenek siarki(VI)
c)Pb(IV)
PbO₂ Tlenek Ołowiu (IV)
d) P(III)
P₂O₃ Tlenek fosforu (III)
e) N(I)
N₂O Tlenek Azotu (I)
f) CI(VII)
Cl₂O₇ Tlenek chloru ( VII)
G) Mn(VII)
Mn₂O₇ Tlenek Mananu (VII)
H) Pb(II)
PbO Tlenek Ołowiu (II)
I) Ag(I)
Ag₂O Tlenek srebra (I)
J) Mn(IV)
MnO₂ Tlenek Mananu (IV)
K) Mn(VI
MnO₃ Tlenek Mananu (VI)
2010-01-25T18:14:15+01:00
A) Br₂O₅ tlenek bromu(V)
b) SO³ tlenek siarki(VI)
c) PbO₂ tlenek ołowiu (IV)
d) P₂O₃ tlenek fosforu (III)
e) N₂O tlenek azotu(I)
f) Cl₂O₇ tlenek chloru (VII)
g) Mn₂O₇ tlenek manganu(VII)
h) PbO tlenek ołowiu(II)
i) Ag₂O tlenek srebra (I)
j) MnO₂ tlenek manganu(IV)
k) MnO₃ tlenek manganu (VI)