Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:59:43+01:00
To znaczy ze ma szcześcię , i bd mu db szło w życiu .
pzdr , xD
liczę na naj .
12 3 12
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:59:53+01:00
To ozacza, ze w zyciu ciagle mu sie powodzi, ma pieniadze, jest slawny (zalezy od tego co robi w zyciu), jest szczesliwy, nie musi duzo pracowac, ma wszystko czego mu potrzeba a nawet o wiele wiecej
16 4 16
2010-01-25T18:00:22+01:00
Urodzić sie pod szcęśliwa gwiazdą znaczy z każdej sytuacji wychodzić obronną reka i bez względu na przeciwności losu zawsze odnosić sukces
12 4 12