Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:02:55+01:00
Czy twoja twarz była kiedyś gładka? Czy twoje ręce były kiedyś zadbane? A czy ty trzymałeś w ręku kiedyś krem nawilżający? już teraz kup najlepszy krem nawilżający "PROMYK", który zadba o twoje ręce bardzo dobrze. Kup tylko 10 zł, w sieci sklepów BIEDRONKA. Polecam
3 3 3
2010-01-25T18:06:21+01:00
Jeśli chcesz mieś piękną, gładką i młodo wyglądającą skórę kup nasz krem nawilzający z wyciagiem z ziół. Nie zwlekaj! Najtańszy wsród kremów! Kup dwa za 9.99, a trzeci otrzymasz gratis!
2 3 2