Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:03:19+01:00
Pobierany jest dwutlenek węgla przyrody, regulując jego nadmiar i wytwarzany jest w tym procesie tlen niezbędny nam do życia.
2010-01-25T18:55:58+01:00
Dzięki fotosynezie ktora wykorzystuje promienie słoneczne możemy oddychać
2010-01-25T20:55:35+01:00
Znaczenie fotosyntezy dla środowiska jest wielkie. Do powstania jej potrzeba rośliną promieni słonecznych. Fotosynteza potrzebna jest nam gdyż rośliny dostarczają nam tlen do środowiska, zaś pobierają dwutlenek węgla.
pozd:)