Odpowiedzi

2010-01-25T18:09:52+01:00
Różne fakty, które miały miejce.

Zakrwawiony materiał
z jego śladami

apostołowie
2010-01-25T18:10:44+01:00
Swoją wiarę w zmartwychwstanie Chrystusa opieram na Biblii oraz informacji uzyskanych na lekcji religii
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:13:46+01:00
Swoja wiarę w zmartwychwstanie Chrystusa opieram pod lekkim katem na lekcji religii ale także na rozmowach z innymi ludźmi. Kazdy z nas wierzy w swój sposob i okzauje to calkiem inaczej. Do wiary nikt nikogo nie moze zmusić kazdy robi z tym co chce. Wiare mozna oprzec na czytaniu psalmow w piśmie świętym ale powtarzam ze każdy opiera swoja wiare na czyms innym:)