Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:10:34+01:00
- podczas mycia zębów zakręcac kran,
- brac krótkie kąpiele w prysznicu, a nie w wannie,
1 5 1
2010-01-25T18:12:20+01:00
Możemy ją oszczędzać zakręcjąc wodę gdy myjemy zęby itp. . Gdy np. mamy krany nieszczelne to sie wtedy marnuje . Gdy nastawiamy półpustą zmywarkę albo pralkę .
1 1 1
2010-01-25T18:16:50+01:00
Oszczędzać wodę mozna kąpiac sie pod prysznicem , używać tylko w koniecznościach i potrzebach , nie marnowac je na jakieś bzdury co dalej to nie wiem heh. . .

Woda moze dać nam wiele korzyści. Najważniejszą z nich to że jest nam potrzebna do spozycia . Wiekszośc wykorzystujemy do picia, obiadów i mycia oraz wiele innych rzeczy. Woda szczerze mówiąc jest dla nas źródłem którego mamy nadzieje ze nie zabraknie nam nigdy .

dzieki mam nadzieje ze chodź odrobine pomogłam :D:D:D:D:D:D:D