Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:13:37+01:00
Hojny--obfity bogaty (w coś), bujny, liczny, zasobny, suty, dostatni,
hardy--zarozumiały, dumny, nadęty, pyszny, butny, wyniosły, chełpliwy, zadufany (harda postawa) nieposłuszny, niesforny, samowolny, niezdyscyplinowany, krnąbrny, przekorny, zuchwały, buńczuczny, czupurny;
odpychający--antypatyczny, niemiły, niesympatyczny, odstręczający
cichy--nierzucający się w oczy, stonowany, delikatny, lekki, łagodny, umiarkowany, słaby, subtelny
chaotyczny--bezładny, bezplanowy, nieprzemyślany, niezorganizowany, nieuporządkowany, nieporządny, nieskoordynowany; w stanie chaosu. bez ładu i składu
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:18:55+01:00
Chaotyczny - nieuporządkowany, niezorganizowany, losowy, nierytmiczny
odpychający - niesympatyczny, odrażający, wstrętny, niemiły
cichy - słabo słyszalny, spokojny, łagodny, zaciszny, tajny
harmonijny - regularny, zgodny, bezkonfliktowy, dźwięczny
hojny - wspaniałomyślny, szlachetny, szczodry, bezinteresowny
hardy - dumny, wyniosły, pewny siebie, zarozumiały, zuchwały
13 4 13