Odpowiedzi

2010-01-25T18:18:25+01:00
Zad 1
a) 4x-9=x+12
3x=21|:3
x=7
b)6x-18=2x+2
4x=20|:4
x=5
Zad 2
a)11x+10=2x+37
9x=27|:9
x=3
b)12x+6=9x+12
3x=6|:3
x=2
c)10x+ 16=3x+2
7x=-14|:7
x=-2
d)13x+30=21x+14
16=8x|:8
2=x
zad 3
a) 5x-12=4+4x
x=16
b) 9x-8=3x+2
6x=10|:6
x=5/3
c) 10x-4=5x+8
5x=12|:5
x=12/5
d) 2x-2=-12x+18
14x=20|:14
x=10/7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:19:38+01:00
Zad.1
a)3x=21
x=7
b)4x=20
x=5
Zad.2
a)9x=27
x=3
b)3x=6
x=2
c)7x=(-14)
x=(-2)
d)-8x=(-16)
x=2
Zad.3
a)x=16
b)6x=10
x=6/10
c)5x=12
x=2 i 1/6
d)10x=16
x=5/8
prosze o naj :)
pozdro :D