Odpowiedzi

2010-01-25T18:14:56+01:00
Kwadrat P=a*a
prostokąt P=a*b
trójkąt P=0,5a*h
trapez P=0,5(a+b)*h
równoległobok P= a*h


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:16:19+01:00
Pole kwadratu - P=a*a
Pole prostokąta - P=a*b
Pole trójkąta - P=(a*h):2
Pole trapezu - P=(a+b)*h/2
Pole równoległoboku - P=a*h
2010-01-25T18:18:12+01:00
Kwadrat:
P=a×a
Prostokąt:
P=a×b
Trójkąt:
P=½a×h
Trapez:
P=(a+b)×h½
Równoległobok:
P=a×h




1 5 1