Odpowiedzi

2010-01-25T18:25:46+01:00
1.ponieważ jest naszym zbawicielem i troszczy się o nas jak pasterz o własne owce
2.od grzechu ciężkiego
3.Napis że bóg i że bóg jest odpowiedzią na wszystkie pytania
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:26:08+01:00
1)
Ponieważ, jak głosi przypowieść, uratował jedną zgubioną owieczkę. Owieczkami w dzisiejszych czasach jesteśmy my a naszym pasterzem jest Jezus Chrystus. On troszczy się o wszystkich ludzi - ratuje wszystkie swoje zagubione owieczki. Jezus potrafi wybaczać wszystkim ludziom i chce być w naszych sercach dlatego ważna jest modlitwa i wypełnianie przykazań Bożych

2) Sami nie jesteśmy w stanie wyzwolić się z niewoli grzechu. Wykupuje nas z niej Jezus Chrystus poprzez swoją mękę, śmierć i zmartwychwstanie. ...

3)
Człowiek może drogę sam sobie wybrać ale Bóg stara się mu doradzać co jest dobre a co złe

16 4 16
2010-01-25T18:29:54+01:00
1. Jezusa możemy nazwac dobrym pasterzem, ponieważ dobry pasterz odda swe życie za każdą jego owieczkę. Dla Jezusa my jesteśmy takimi owieczkami.
2. Męka Jezusa ma w sobie wielką siłę. Dlaczego Jezus musiał umrzeć w ten sposób? Boże Słowo, Biblia, mówi, że wszyscy ludzie zgrzeszyli przeciwko Bogu nie przestrzegając Jego przykazań (kłamiąc, kradnąc, pragnąc tego co posiadają inni, cudzołożąc, itp.). Nawet jeden grzech przeciwko Bogu oddziela nas od Niego na wieczność.
3. Człowiekowi drogę życia wskazuje Bóg np. przez księdza.
7 4 7