Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:27:05+01:00
-Otwarta dłoń
-Biały żagiel
-Wolontariat np. warszawski
-Ja-wolontariusz
-Młodzi wolontariusze
-O krok od wolontariatu
-Mimo wszystko
-Stowarzyszenie wolontariuszy
2010-01-25T18:33:10+01:00
"Strażacko-Harcerski Wolontariat Młodzieży Rzeszowskiej"
"Wolontariat Razem Silniejsi"
"Częstochowska Organizacja Ludzi Szczodrego Serca"
"Mazowiecka Grupa Przyjaciół Kwestowania"
"Wolontariat Otwórz Oczy"
"Ogólnopolska Grupa Wolontariuszy"