Odpowiedzi

2010-01-25T18:23:40+01:00
1m=100cm
100cm×80cm=8000cm²
80cm×75cm=6000cm²
8000cm²-6000cm²=2000cm²
Odpowiedź:Zostanie 2000cm².
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:25:16+01:00
P1 = 1m *0,8 m = 0,8 m²
P2 = 0,8m *0,75 m = 0,6 m²
P1 - P2 = 0,8 m² - 0,6 m² = 0,2 m²
0.2 m² : 0,8 m² = 2/8 = 1/4
Pozostanie 1/4 część tafli.
1 5 1
2010-01-25T18:26:17+01:00
Dane:
a=1m
b=80cm=0,8m
a1=80cm=0,8m
b2=75cm=0,75m

Rozwiązanie:
1m*0,8m=0,8m2

0,8m*0,75m=0,6m2

0,8m2-0,6m2=0,2m2

Odp.:Szklarzowi pozostanie 0,2m2 (20 cm2) tafli szkła.
2 3 2