Odpowiedzi

2010-01-25T18:24:35+01:00
Chcemy chronić nasze środowisko ponieważ żyją tu zwierzęta które mają domy,czyściejsza jest nasza planeta dzięki ochrony środowiska unikniemy wielu kataklizm.Sortujmy śmieci,wyrzucajmy papierki do kosza,nie krzyczeć w lasach,nie zabijać zwierząt ! chrońmy a będzie lepiej
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:28:18+01:00
Proszę o to aby każdy mieszkaniec tej miejscowości rozpoczą sprzątanie różnych zbędnych odpadów i śmieci z tego obszaru.
Każdy powinien wiedzieć iż należy dbać o przyrodę.
Uprzejmie apeluję iż ochrona środowiska jest bardzo ważna. Gdy będzie ono zanieczyszczone powietrze będzie niezdrowe i dookoła nas będzie brud.
Prosze o zrozumienie i rozpoczęcie akcji ochrony przyrody.
11 4 11
2010-01-25T19:29:33+01:00
Drodzy mieszkańcy.................. prosze was o podjęcie ochrony środowiska ponieważ pomyślmy co będzie za 15 lat gdzie będziemy żyć wię segregujcie odpady(butelki,szkło,papier). Pomyślcie o przyszłosci !!!
7 3 7