Odpowiedzi

2010-01-25T18:21:14+01:00
1)coś zmieniło się gwałtownie, szybko
2)niestety nie wiem:(
3) zmienia się w jakiś sposób, ulega komuś
4) też nie wiem:(
5) bardzo trudne...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:30:12+01:00
Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki - coś się dzieje w cudowny, niespodziewany sposób

polowanie na czarownice- szukanie winnych za wszelką cenę

ulega czarowi- podlegać czyimś wpływom, dać sobą manipulować

czarna magia- coś bardzo trudne, skomplikowane;

rzucać na kogoś czary- być komuś posłusznym, zgadać się z jego zdaniem, być zauroczonym
2 3 2