Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:20:10+01:00
Liczbie protonów w jądrze atomowym
liczbie protonów i neutronów w jądrze atomowym
protony i neutrony
4 3 4
2010-01-25T18:22:45+01:00
Liczba masowa to wartość opisująca liczbę nukleonów (czyli protonów i neutronów)
liczba atomowa określa ile protonów znajduje się w jądrze danego atomu
w jądrze atomowym są protony i neutrony
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T22:00:07+01:00
Liczba atomowa mówi o liczbie elektronow i protonow
liczba masowa mówi o liczbie neutronow(przez roznice z liczba atomowa)
w jądrze atomowym są protony i neutrony