Odpowiedzi

2010-01-25T19:09:50+01:00
-może stac sie krzywda
-mozna sie uzaleznic od przemocy
-mozna zejsc na zła drogę
-odciska sie to na naszym podłożu psychicznym
-w dorosłym życiu bedzie to naszym przykładem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:19:27+01:00
Skutki przemocy zawsze sa negatywne, bo przemoca krzywdzimy drugiego czlowieka. Przemoc wyraza agresje , brak normalnych uczuc czlowieka agresywnego. byc moze ten agresor probuje odreagowac w ten sposob swoje emocje?? Moze to byc przemoc fizyczna i wowczas jest ona widoczna na ciele czlowieka. Jest jeszcze przemoc psychiczna i bywa ona gorsza w konsekwencjach niz przemoc fizyczna. Taki uraz zostaje w czlowieku na cale zycie i pozniej odbija sie to na nim. Taka osoba ma trudnosci w nawiazywaniu kontaktow. ucieka przed rzeczywistoscia nie potrafi sobie radzic z problemmi, taka osoba nie potrafi normalnie funkcjonowac w srodowisku. przemoc na podworku zazwyczaj wynika z malego, niewiele znaczacego konfliktu, czesto jest to klotnia o zabawke lub tego typu sprawe. takie bojki nie sa niebezpieczne ale i tu mozna przez nieuwage wyrzadzic krzywde kooledze. przemoc w szkole jest juz powazniejszym problemem poniewaz starsi uczniowie znecaja sie nad mlodszymi, wymuszaja od nich pieniadze, slodycze, kanapki,itp. Mlodsi uczniowie nie moga sie poskarzyc poniewaz obawiaja sie agresji starszych i silniejszych.
Przemocy w domu nie zawsze mozemy zapobiec. Czesto jest ona wynikiem choroby alkoholowej jednego z rozica. ALkoholik nie jest w stanie zapanowac nad swoim zachowaniem gy jest pod wplywem alkoholu, nie jest on swiadom swojego postepowania, ale czesto krzywdzi nim swoje dzieci. powinnismy walczyc z przemoca w kazdym miejscu i o kazdej porze. nie bojmy sie stawic czola takkim problemom. nie badzmy obojetni na cierpienie innych. Wykrzesmy z siebie iskre odwagi . Zacznijmy dzialac, anie przygladajmy sie obojetnie takim sytuacjom.
1 1 1