Odpowiedzi

2010-01-25T18:24:01+01:00
Rodzina zastępcza: Zosia Eliza Romek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:27:52+01:00
M jak Miłość : Natalia, Ula
Rodzina zastępcza : Zosia, Eliza, Romek, Wojtek, Dorotka( tylko nie jestem pewna czy oni są adoptowani czy są w rodzinie zastępczej)
Kopciuszek : Blanka
Na dobre i złe : Julka
Pierwsza miłość : Wojtuś ( Co w ich mieszkaniu mieszka teraz Marysia z Pawłem)
Plebania: Patryk
Klan: Bożenka, Maciek,