Odpowiedzi

2010-01-25T18:26:38+01:00
Jest taka metoda żeby kojarzyć słówka z jakimiś rzeczami, osobiście jej nie stosuje
np.

House - dom

może się kojarzyć z DR housem który pracuje w szpitalu, to tak jakby dom

mi bardzo lekko wchodzi angielski z 300 słowek dziennie naucz się 280-285 przez 4 dni :)
standardową metodą powtarzania 200 razy xD
1 5 1
2010-01-25T18:27:36+01:00
Często powtarzać, napisać na kartkach słówka i ich znaczenia i przyczepiać wszędzie gdzie najczęściej bywasz aby często na nie patrzeć i starać się zapamiętać.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:28:00+01:00
1)Zrób sobie karteczki, na których z jednej strony napiszesz słówko po polsku, a z drugiej po angielsku.... Potem losuj kartki... Czytając słówko z jednej strony odgadnij co jest na drugiej...

2)Powtarzaj w kółko...

Życzę miłej nauki;))
2 5 2