Odpowiedzi

2010-01-25T18:29:43+01:00
Wydaje mi się, ze metr przestrzenny oznacza ilość drewna
zawartą w przestrzeni 1 m³.
Pomiędzy klockami są wolne przestrzenie , dlatego
metr przestrzenny to nie jest to samo co m³.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:29:55+01:00
Nie jest podane w m³, bo między drewnem są wolne przestrzenie. Metr przestrzenny to miara objętości stosowana przy szacowaniu przestrzeni potrzebnej do transportu towarów. W leśnictwie stosunkowo ściśle związana z kubikiem: w jednym metrze przestrzennym drewna znajduje się zazwyczaj około 0,65 kubika drewna, to znaczy 0,65 metra sześciennego tego surowca.
16 4 16
2010-01-25T18:31:54+01:00
Drewno opałowe liczy się w kubikach tzn. metr przestrzenny można liczyć 1m x 1m x 1m gdzie drewna nie ma m3 bo drewna nie da się poukładać szczelnie dlatego leśniczy mają przelicznik (gdzięś ok. 07m3 w 1m3 przestrzennym 1m x 1m x 1m)
mam nadzieję że cokolwiek z tego zrozumiałeś
10 2 10