Odpowiedzi

2010-01-25T18:30:22+01:00
Bądź bezpieczny i internetowy nie gadaj do sowy
sowa zawinie i Cię zwinie
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:38:27+01:00
Aby w internecie,
być bezpiecznym dzieckiem,
danych nie podawaj,
a gdy ktoś o nie poprosi,
to z nim nie rozmawiaj.

Zdjęcia wstawiaj tylko,
jak pozwolą rodzice,
zawsze o to ich pytaj,
i informuj o tym,
kiedy w internecie,
małe masz kłopoty.

Kiedy z kimś rozmawiasz,
przestrzegaj zasady,
'bez moich rodziców,
nie spotkamy się nigdy!'

taka jakaś mi się wymyśliła ;)
1 5 1