Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:30:10+01:00
Sama nazwa niewiele mówi.

Według mnie rezerwa budżetowa to pieniądze, które są gdzieś odłożone, takie "na wszelki wypadek", gdyby zabrakło. Gdy państwo wyda wszystkie pieniądze, korzysta z takiej właśnie rezerwy.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:32:13+01:00
Rezerwy budżetowe to w zasadzie środki zamieszczone w budżecie po stronie wydatkowej, lecz w odrębnych częściach budżetowych, z których nie wolno bezpośrednio dokonywać wydatków.
1 5 1