Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:33:44+01:00
Julia
z słabej watłej dziewczyny podporzadkowanej woli ojca zmieniła się w samodzielna decydującą o sobie kobietę ktora gotowa była umrzec za miłośc
2010-01-25T18:37:29+01:00
Moim zdaniem największą metamorfoze przeżył w dramacie Julia, ponieważ czytając tą lekturę wywnioskowałam, że ta postać była uległa swoim rodzicom i robiła to co jej kazali. Za sprawą Romea, Julia zaczęła się buntować rodzicom. Może nie w widoczny sposób, ale gdyby była ona dalej uległa rodziców z całą pewnością nie byłoby tej trucizny, która uśmierciła ją na 42 godziny.