Odpowiedzi

2010-01-25T18:40:03+01:00
7,28 ÷ 3,5 + 4,5 × 0,4 - 0,3 × 0,4 = 2,08 + 1,8 - 0,03 = 3,85

1,25 - 0,125 ÷ 0,875 - 0,75 = 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:40:29+01:00
1.
7,28 : 3 i jedna druga + 4 i jedna druga razy 0,4 - 0,3 razy dwie piate =
7,28 : 3,5 + 4,5 * 0,4 - 0,3 * 0,4 =
2,08 + 1,8 - 0,12 =
3,88 - 0,12 = 3,76

2.
(1 i jedna czwarta minus jedna ósma ) : ( siedem ósmych minus trzy czwarte) =
(1,25 - 0,125) : (0,875 - 0,75) =
1,125 : 0,125 = 9