Odpowiedzi

2010-01-25T18:39:34+01:00
Kasia: Cześć Jola! Gdzie jedziesz na ferie zimowe?
Jola: Cześć! Ja jadę z rodziną na narty do Włoch. A ty?
K: Ja jadę do dziadków na wieś.
J: Wspaniale! Ciekawa jestem czy będzie padać śnieg. Jak myślisz?
K: Ja chciałabym bardzo, ale naprawdę nie wiem.
J: Ja chciałabym dużo jeździć na nartach.
K: A ja pomagać mojej babci przy pieczeniu ciasteczek.
J: Mam nadzieję, że się spełni twoje marzenie!
K: Ja też. Muszę już iść! Spotkamy się później! Cześć.
J: Cześć! Do zobaczenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:39:49+01:00
-Cześć Kasia. Jakie masz plany na ferie?
-Hej, wyjeżdżam na narty do Zakopanego, a ty?
-Ja niestety zostaję w domu, ale na pewno nie będę się nudzić. Zamierzam spotykać się z koleżankami i grać na komputerze oraz przede wszystkim odpocząć od nauki.
- Ciekawie. Do ferii zostało jeszcze tylko 4 dni. Nie mogę się doczekać, a ty?
-Ja też. Musimy jakoś przetrwać te 4 dni pełne sprawdzianów.
-Masz racje, mamy motywacje.
- muszę już iść na obiad.
- Dobrze, cześć
-pa
2010-01-25T18:39:52+01:00
- Cześć.
- Cześć. Jestem Piotrek, a ty jak się nazywasz?
- Jestem Karol. Co będziesz robił w ferie?
- Ja w ferie wyjeżdżam na narty do Zakopanego wraz z moim kuzynem i kuzynką, a ty?
- Ja będę chodził na zawody do mojej szkoły, aby grać w tenisa stołowego i siatkówkę?
- O fajnie Tobie Karol.
- Tobie też, Piotrek. Ja już będę szedł.
- No to cześć!
- Cześć.